Assalamualaikum wbt,
Well, well, well....finally I put my fingers back on the keyboard and decide to post something on this blog...Credit to Shima for sending the YM last nite and your YM had encouraged me to do the come back to this blogging world.....
So, let us start with some news from me....first and foremost, I have engaged....my fiancee works in MMU and he is two years older than me...want to know who is he? please feel free to visit my fotopages...It was on 4th December 2005 and I am so happy..Thanks for my dearest friends who keep on praying for me and motivating me....
Next, few of my good friends had married...CONGRATULATIONS my dear friends...not only friends, but some my juniors as well....For those who were married, and I did not attend your ceremony, I am very- very sorry....I have tried to find some time, but still could not make it....especially for FAHMI, ZUE, KAMIL & CIK RYN, FIZA, ROSE, LYN, WAN NAJWA....
Sarah, congratulations again....lastly, you have found the man of your dream and hopefully this will wipe away your sadness and tears in the last few years....and you are really- really beautiful....sweet and fuhhh...i have no words to describe how did your look during your wedding ceremony....and I am sorry again for not be there during your akad nikah ceremony....and now, you are ummi to be....(mcm mana la agaknye rupa sarah sekarang kan)
There are also some of my friends who will be ummi, mama, mummy.....just like Nadrah, Suziana, Dayang....tidak ketinggalan juga pada kawan- kawan yang telah pun menjadi ayah dan ibu mcm ayah dan ibu Afiq, bukhari dan syiqin....
Seperti biasa, life kat MMU ni....keje, keje dan keje....Ogos last year, busy sesangat dengan convocation...lepas abis convo je...busy dengan President Special Programme lah, itu la, ini laaa.....baru je nak lega, dah sambung dengan February Intake lak...then, convo is coming back...student insurance pon expired on this coming may..dok sibuk cari company untuk kasi proposal....lepas ni, turun naik cyber la pulak.....berat badan pon mcm makin turun dan turun...study pon dah tak tahu kemana...cuma esok akan start ke kelas semula...tak kisahlah, apa nak jadi pon, kelas dah tak boleh tinggal tinggal lagi...nanti tak ter abis lak belajar....lepas ni, kalau dah kahwin takut macam- macam hal lagi....
Baru- baru ni pon ada satu problem yang datang...problem yang agak pelik, yang tak tahu ujung pangkal..tup- tup, angin dah bertiup kencang...tapi Alhamdulillah, through this problem, I could know who are my real friends or just a friend.....and Alhamdulillah, my fiancee was there for me too...I've discussed this problem with my boss, sapa lagi kan.....En. Zam la...and he just smile and laughed..he said, "nitaaa...manusia nita.....awak tu jangan lurus sangat"...erk, aku lurus?? ye ke...dwen also said the same...."awak ni lurus sangat la ita..." ok then...mungkin betul....
Apa lagi ye...oh ya, teringin sangat- sangat nak gi Aquaria kat KLCC tu dengan tgk Puteri Gunung Ledang, the musical theater...huhuhuh, dapatkah ku pergi??
Beberapa berita lagi...ada jugak kawan- kawan yang telah pergi meninggalkan MMU atau yang akan pergi tak lama lagi.....I wish all of you all the best in your future undertakings...yeah, skinz...never forget your helps..thank you so much!!! Your efforts lead me to where I am now.... ;) Cik Yatie plak....saya tak tahu yang awak dah stop MMU....anyway, good luck ye....wishing you the best too....
Oklah..ini pon dah banyak ni....Insya Allah after this I will try to spend some time to write something here...until then, see ya....
Well, well, well....finally I put my fingers back on the keyboard and decide to post something on this blog...Credit to Shima for sending the YM last nite and your YM had encouraged me to do the come back to this blogging world.....
So, let us start with some news from me....first and foremost, I have engaged....my fiancee works in MMU and he is two years older than me...want to know who is he? please feel free to visit my fotopages...It was on 4th December 2005 and I am so happy..Thanks for my dearest friends who keep on praying for me and motivating me....
Next, few of my good friends had married...CONGRATULATIONS my dear friends...not only friends, but some my juniors as well....For those who were married, and I did not attend your ceremony, I am very- very sorry....I have tried to find some time, but still could not make it....especially for FAHMI, ZUE, KAMIL & CIK RYN, FIZA, ROSE, LYN, WAN NAJWA....
Sarah, congratulations again....lastly, you have found the man of your dream and hopefully this will wipe away your sadness and tears in the last few years....and you are really- really beautiful....sweet and fuhhh...i have no words to describe how did your look during your wedding ceremony....and I am sorry again for not be there during your akad nikah ceremony....and now, you are ummi to be....(mcm mana la agaknye rupa sarah sekarang kan)
There are also some of my friends who will be ummi, mama, mummy.....just like Nadrah, Suziana, Dayang....tidak ketinggalan juga pada kawan- kawan yang telah pun menjadi ayah dan ibu mcm ayah dan ibu Afiq, bukhari dan syiqin....
Seperti biasa, life kat MMU ni....keje, keje dan keje....Ogos last year, busy sesangat dengan convocation...lepas abis convo je...busy dengan President Special Programme lah, itu la, ini laaa.....baru je nak lega, dah sambung dengan February Intake lak...then, convo is coming back...student insurance pon expired on this coming may..dok sibuk cari company untuk kasi proposal....lepas ni, turun naik cyber la pulak.....berat badan pon mcm makin turun dan turun...study pon dah tak tahu kemana...cuma esok akan start ke kelas semula...tak kisahlah, apa nak jadi pon, kelas dah tak boleh tinggal tinggal lagi...nanti tak ter abis lak belajar....lepas ni, kalau dah kahwin takut macam- macam hal lagi....
Baru- baru ni pon ada satu problem yang datang...problem yang agak pelik, yang tak tahu ujung pangkal..tup- tup, angin dah bertiup kencang...tapi Alhamdulillah, through this problem, I could know who are my real friends or just a friend.....and Alhamdulillah, my fiancee was there for me too...I've discussed this problem with my boss, sapa lagi kan.....En. Zam la...and he just smile and laughed..he said, "nitaaa...manusia nita.....awak tu jangan lurus sangat"...erk, aku lurus?? ye ke...dwen also said the same...."awak ni lurus sangat la ita..." ok then...mungkin betul....
Apa lagi ye...oh ya, teringin sangat- sangat nak gi Aquaria kat KLCC tu dengan tgk Puteri Gunung Ledang, the musical theater...huhuhuh, dapatkah ku pergi??
Beberapa berita lagi...ada jugak kawan- kawan yang telah pergi meninggalkan MMU atau yang akan pergi tak lama lagi.....I wish all of you all the best in your future undertakings...yeah, skinz...never forget your helps..thank you so much!!! Your efforts lead me to where I am now.... ;) Cik Yatie plak....saya tak tahu yang awak dah stop MMU....anyway, good luck ye....wishing you the best too....
Oklah..ini pon dah banyak ni....Insya Allah after this I will try to spend some time to write something here...until then, see ya....
No comments:
Post a Comment